Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/18

7 sytuacji, które zrozumie tylko osoba pracująca w e-commerce - Spinacz.pl

Prowadzisz własny sklep internetowy i czasami wydaje Ci się, że nikt Cię nie rozumie, kiedy targają tobą silne, trudne do zidentyfikowania emocje? My rozumiemy co czujesz…

1. Kiedy jednocześnie dzwonią dwa telefony, dostajesz 10 e-maili i kilka wiadomości na Facebooku.

Kiedy jednocześnie dzwonią dwa telefony, dostajesz 10 e-maili i kilka wiadomości na Facebooku.

Źródło: pexels.com

2. Kiedy okazuje się, że musisz spakować 30 paczek w godzinę.

Kiedy okazuje się, że musisz spakować 30 paczek w godzinę.

Źródło: pexels.com

3. Kiedy dowiadujesz się, że paczka jadąca do klienta uległa uszkodzeniu.

Kiedy dowiadujesz się, że paczka jadąca do klienta uległa uszkodzeniu.

Źródło: freeimages.com

4. Kiedy okazuje się, że ktoś zamówił produkt, którego nie masz już w magazynie.

Kiedy okazuje się, że ktoś zamówił produkt, którego nie masz już w magazynie.

Źródło: pexels.com

5. Kiedy dostajesz powiadomienie o pierwszym złożonym zamówieniu w Twoim nowym e-sklepie.

Kiedy dostajesz powiadomienie o pierwszym złożonym zamówieniu w Twoim nowym e-sklepie.

Źródło: 1001freedownloads.com

6. Kiedy przeczytasz pozytywną opinię o swoim sklepie.

Kiedy przeczytasz pozytywną opinię o swoim sklepie.

Źródło: 1001freedownloads.com

7. Gdy wszystko w Twoim sklepie działa tak sprawnie, że możesz jechać na pierwszy urlop od… nie pamiętasz kiedy.

Gdy wszystko w Twoim sklepie działa tak sprawnie, że możesz jechać na pierwszy urlop od... nie pamiętasz kiedy.

Źródło: pexels.com

Źródło zdjęcia głównego: 1001freedownloads.com