Amazon, sprytna logistyka i marketing. Nagrania z konferencji eDelivery #4/4

Oddajemy w Państwa ręce trzy ostatnie nagrania video z konferencji eDelivery 2017. Dwóch prelegentów (Andrzej Świderski oraz Mariusz Wesołowski) omawia tematy dotyczące logistyki – tego w jaki sposób sprytnie nią zarządzać oraz w jaki sposób wykorzystać ją marketingowo. Trzeci prelegent (Damian Wiszowaty) opowiada o zasadach, których należy przestrzegać przy sprzedaży przez Amazon.

Prelekcja Andrzeja Świderskiego  (e-torty.pl, e-cukiernia.pl)

Co można zrobić, żeby lepiej wykorzystać logistykę do zwiększania ilości klientów i przychodów z ich zamówień? W prezentacji dziesięć porad, opowiedzianych na konkretnych przykładach.

Prelekcja Damiana Wiszowatego (Gonito)

Według słów prelegenta Amazon jest jednym z najtrudniejszych marketplace’ów, na których można sprzedawać swoje produkty. Ma tak duże wymagania ze względu na swoich klientów. Jak zapewnić wysoką jakość usług, która zadowoli kupujących? O tym szczegółowo opowiada Damian Wiszowaty w poniższym nagraniu.

Prelekcja Mariusza Wesołowskiego (GS1 Polska)

Jak rozwijał się e-commerce? Ile to jest “długo” jeśli chodzi o wysyłkę? Jak strajk Poczty Polskiej w 2006 roku wpłynął na wizerunek sprzedawców internetowych? Odpowiedzi na te oraz inne pytania w prezentacji Mariusza Wesołowskiego.

Źródło zdjęcia głównego: materiały własne