Mensis.pl, to jeden z najdłużej istniejących w Polsce portali, publikujących informacje na tematy związane ze e-commerce i raczej nikomu, kto zajmuje się tymi zagadnieniami nie trzeba ich przedstawiać. Z przyjemnością informujemy, że od stycznia 2018 roku nawiązaliśmy bliską współpracę.

Blog Furgonetki działa już od prawie 3 lat. Przez ten czas napisaliśmy ponad 120 artykułów, czyli średnio jeden tekst tygodniowo, przy czym staraliśmy się żeby każdy był rzetelny oraz przydatny. Zależało nam (i wciąż zależy), aby z ich pomocą nasi czytelnicy rozwijali swoje biznesy internetowe oraz pogłębiali swoją wiedzę na tematy powiązane z e-commerce. Nasze działania były zauważane i doceniane przez różne media, a w 2018 rozpoczęliśmy bliską współpracę z Mensis.pl, czyli dwumiesięcznikiem wydawanym w formie elektronicznej i drukowanej oraz wortalem internetowym, które są w całości poświęcone zagadnieniom e-commerce w Polsce i na świecie.

Jak już wcześniej wspomniałam Mensis.pl jest jednym z najstarszych tytułów na rynku w obszarze marketingu i handlu elektronicznego. Jego największą wartość stanowi specjalistyczny kontent przygotowywany przez praktyków i właścicieli przedsiębiorstw internetowych. Główne tematy poruszane przez Mensis.pl oscylują pomiędzy marketingiem, logistyką, strategiami biznesowymi, nowymi technologiami, a regulacjami prawnymi. Ich odbiorcami są przede wszystkim właściciele sklepów i firm internetowych, kadra zarządzająca w e-przedsiębiorstwach oraz aktywni użytkownicy platform handlowych.

Przez siedem lat działalności wszystkie wydania magazynu doczekały się ponad miliona pobrań, a liczba specjalistycznych artykułów na portalu internetowym przekroczyła liczbę 4,5 tysiąca.

W ramach współpracy z Mensis będziemy wymiennie publikować swoje informacje na naszych kanałach – głównie merytoryczne artykuły oraz inne informacje, które będą miały za zadanie rozwijać społeczność wokół e-commerce.

Co więcej, jako twórcy treści na bloga, staramy się podążać za nowymi trendami. Dlatego w tym roku planujemy nieco zmienić podejście i rozszerzyć swoje treści także o teksty przydatne dla czytelnika indywidualnego, który nie prowadzi firmy, ale kupuje przez internet i korzysta z kuriera prywatnie. Jesteśmy przekonani, że klienci indywidualni to przyszłość kanału online i chcemy na naszym blogu zrobić miejsce także dla nich.

Dotychczasowym czytelnikom dziękujemy za zaufanie, a nowych zapraszamy do dodania naszego bloga do RSS (np. Feedly) oraz śledzenia nas przez Facebooka czy LinkedIn, gdzie publikujemy informacje o najnowszych wpisach.