Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/15

Konferencja eDelivery 2017, Artur Halik Shoper

Kolejne prezentacje z konferencji eDelivery 2017 są już online. Tym razem tematy dotyczą m.in. tego, jak zoptymalizować logistykę w sklepie, gdy liczba zamówień rośnie, jak dotrzeć do klienta w eCommerce na różnych etapach cyklu zakupowego oraz jakie są doświadczenia odbiorców w procesie dostawy paczek, czyli wyniki badania NPS przeprowadzonego przez GLS Poland.

Prelekcja Artura Halika (Shoper)

Temat tego wystąpienia dotyczy optymalizacji logistyki w sklepie w momencie, gdy liczba zamówień rośnie. Niestety logistyka jest nadal przez część sklepów niedoceniana i wiedza, jak sprawnie zająć się tym tematem, może być cenna dla każdego sprzedawcy internetowego. O tym właśnie opowiada Artur Halik, Head of Shoper Premium.

Prelekcja Adriana Gorczycy (AzaGroup)

Jaki zachowują się klienci w kanale e-commerce? Kiedy klienci kupują? Dlaczego podejmują decyzję zakupową? Jakie impulsy nimi rządzą? Te oraz inne tematy znajdują się w prezentacji Adriana Gorczycy nt.: Głos klienta w eCommerce na różnych etapach cyklu zakupowego.

Prelekcja Michała Perczaka (GLS Poland)

Jest to jedna z najciekawszych prelekcji na konferencji. Michał Perczak, Alternative Channels Sales Development Manager w GLS Poland opowiada na temat badań NPS przeprowadzonych wśród klientów tej firmy kurierskiej. Wiele interesujących wniosków dotyczących obsługi dostawców. Jakie wymagania stawiają doręczycielom klienci? Kiedy są zadowoleni, a kiedy nie? Czy czas doręczenia wysyłki ma duże znaczenie, czy małe? Jak ważne są usługi doręczenia w konkretnych godzinach? Jak ważne są godziny otwarcia oraz lokalizacja punktu odbioru paczek? Dlaczego obsługa klienta w punkcie musi być doskonała? Odpowiedzi na te oraz inne pytania w poniższej prezentacji.

Zachęcamy także do zobaczenia poprzednich nagrań. 🙂