Poznaj nasz program partnerski i zarabiaj z Furgonetka.pl

Program partnerski pozwala w prosty sposób zdobyć dodatkowe dochody poprzez polecanie usług w sieci. Jego największą zaletą jest to, że na takiej współpracy zyskują obie strony. Usługodawca zdobywa nowych klientów, a polecający zarabia na każdej transakcji, która zostanie zrealizowana z jego polecenia. W poniższym artykule przedstawię Wam zasady funkcjonowania naszego programu partnerskiego i pokażę, jak w łatwy sposób zarobić z nami dodatkowe pieniądze.

Jak działa i dla kogo jest program partnerski “Zarabiaj z Furgonetka.pl”?

Nasz program partnerski polega na promowaniu tanich usług kurierskich realizowanych za pośrednictwem serwisu Furgonetka.pl poprzez publikowanie w sieci materiałów reklamowych lub linków odsyłających do naszej strony. Zarobić można na każdej usłudze zamówionej po kliknięciu w polecający link czy banner reklamowy. To co ważne, udział w programie jest całkowicie darmowy i może do niego dołączyć każda osoba, która prowadzi własną działalność gospodarczą.

Co należy zrobić, aby zostać uczestnikiem programu i zacząć zarabiać z nami?

1. Zarejestrować się w naszym serwisie i założyć konto firmowe. Rejestracji można dokonać tutaj.

Wskazówka: Nie musisz być naszym aktywnym klientem i korzystać z naszych usług, aby zarabiać na poleceniach. Wystarczy, że będziesz miał w serwisie zarejestrowane konto firmowe.

2. Pobrać linki i materiały reklamowe do udostępnienia na swoich stronach internetowych lub w sieci. Wszystkie materiały są darmowe i znaleźć je można w Panelu Klienta, w zakładce Program Partnerski, tak jak widać to na poniższym obrazku.

3. Udostępnić linki lub bannery promocyjne na swoich stronach internetowych i zarabiać na prowizji od każdej usługi, która zostanie zamówiona poprzez kliknięcie w polecające materiały reklamowe.

Wskazówka: Zarabiać można na każdej swojej obecności w sieci. Nie trzeba mieć koniecznie własnej strony internetowej, portalu czy bloga. Można udostępniać linki w Social Media za pośrednictwem Facebooka, Instagrama lub YouTube lub polecać nasze usługi na forach internetowych poprzez publikowanie odpowiednich linków. Można także dołączać je do mailingów wysyłanych do subskrybentów, oczywiście jednak pod warunkiem, że zgodzili się oni na wykorzystanie adresu mailowego do celów marketingowych.

Prowizja jest naliczana, gdy klient po przekierowaniu z linku polecającego, zamówi usługę serwisu Furgonetka.pl w przeciągu 7 dni. Okres jej naliczania za pozyskanie klienta indywidualnego trwa 180 dni, a klienta premium 60 dni.  Wysokość prowizji to:

  • 6% ceny netto listu i przesyłki krajowej poniżej 30 kg,
  • 4% ceny netto palety i przesyłki krajowej powyżej 30 kg,
  • 6% ceny netto przesyłki międzynarodowej drogowej,
  • 6% ceny netto przesyłki międzynarodowej lotniczej.

Prowizję naliczamy od ceny podstawowej przesyłek oraz usług dodatkowych. Zachęcam Was do zajrzenia do naszego regulaminu, w którym znajdziecie więcej szczegółowych informacji dotyczących fakturowania i rozliczania się za pozyskanych przez Was klientów.

Dodatkowo na stronie internetowej naszego programu partnerskiego znaleźć można kalkulator prowizji, dzięki któremu w szybki sposób możecie oszacować swoje zyski z udziału w programie partnerskim i sprawdzić, ile uda Wam się zarobić. Natomiast w zakładce “Program Partnerski” w statystykach można na bieżąco monitorować zrealizowane poprzez polecenia zamówienia oraz obserwować kampanie reklamowe prowadzone w ramach programu.

Główne sposoby na zarabianie z Furgonetka.pl

W powyższej części opisałam Wam pokrótce formalne kwestie, które dotyczą udziału w naszym programie partnerskim. W tym akapicie chciałabym skupić się na kilku modelach promowania naszych usług za Waszym pośrednictwem i pokazać Wam, jak przysłowiowo można “ugryźć” ten temat na Waszych stronach internetowych.

1. Wykorzystanie gotowych materiałów reklamowych do promocji usług

Tak, jak pisaliśmy powyżej gotowe materiały promocyjne znajdują się w zakładce Program Partnerski w Panelu Klienta. Można je stamtąd pobrać i wykorzystać na swoich stronach internetowych. Znajduje się tam link polecający oraz różnej wielkości bannery reklamowe. Wszystkie materiały dostępne w panelu są całkowicie darmowe.

Linki polecające publikować możecie nie tylko na swoich stronach, ale także:

  • na forach internetowych w komentarzach dotyczących tanich sposobów na wysyłki swoich rzeczy,
  • w postach i komentarzach polecających nasze usługi na Facebooku, Twitterze, YouTubie czy Instagramie,
  • w mailingach do swojej bazy, pamiętając tylko, że osoby z listy muszą mieć wyrażoną zgodę na otrzymywanie od Was materiałów marketingowych.

Natomiast bannery reklamowe najlepiej jest wykorzystać na stronach internetowych, portalach czy blogach. Bez względu na to jakiego rodzaju działalnością się zajmujecie. Mogą to być, np. strony usługowe, e-sklepy, blogi turystyczne, porównywarki cen czy portale informacyjne. W panelu znajduje się 7 wielkości bannerów, abyście bez problemu mogli dopasować je do swoich potrzeb i sami zdecydować, w którym miejscu chcecie je umieścić. Poniżej przedstawiam Wam kilka przykładów wykorzystania naszych materiałów przez uczestników programu.

Wskazówka: Jeśli jesteś sklepem internetowym to możesz umieścić nasze materiały w miejscach, w których klienci szukają informacji dotyczącej zwrotów zakupionych produktów, aby zachęcić ich do skorzystania właśnie z naszych usług kurierskich. Może to być niewielki banner lub link polecający w Twoim FAQ.

Treść linku polecającego jest edytowalna. Możecie używać własnych propozycji i podmieniać je w podanym kodzie HTML. Natomiast według regulaminu grafiki nie mogą być modyfikowane bez naszej zgody, jednak jeśli ktoś z Was chciałby je bardziej dopasować do wyglądu swojej strony, to jesteśmy otwarci na propozycje. Wystarczy się z nami skontaktować poprzez nasz formularz kontaktowy i wspólnie omówimy szczegóły takich zmian.

2. Modyfikowanie treści linka do własnych potrzeb i wyglądu strony

Tak jak napisałam w powyższym punkcie, treść linku może być modyfikowana. Możecie używać mniej reklamowych haseł, bądź zwykłych zwrotów typu: polecam, sprawdź więcej czy zobacz na stronie. Możecie również podlinkować samą nazwę naszej usługi i też będzie się to w odpowiedni sposób naliczało, jeśli tylko w linku zostanie wykorzystany kod HTML z zakładki Program Partnerski.

Innym sposobem jest podlinkowanie niewielkich buttonów z CTA, które będą przekierowywać na naszą stronę. Nie mogą jednak one mieć charakteru reklamowego, a powinny być zwykłym call to action. Plusem takiego rozwiązania jest to, że w prosty sposób możecie dopasować to do wyglądu Waszej strony i nie będzie to krzykliwym przekazem reklamowym. Można także podlinkować nasze logo, które będzie przekierowywać do naszego serwisu.

Dobrym przykładem wykorzystania samych linków, które dopasowane zostały do wyglądu strony jest porównywarka kurierem.pl. Przekierowania znajdują się tam w kilku miejscach i są podlinkowane pod niewielkie buttony lub nasze logo.

Sposoby współpracy w ramach programu partnerskiego "Zarabiaj z Furgonetka.pl".

Źródło: www.kurierem.pl

Jak można współpracować w ramach programu partnerskiego "Zarabiaj z Furgonetka.pl"?

Źródło: www.kurierem.pl

3. Indywidualna forma współpracy

Istnieje również możliwość indywidualnych form uczestnictwa w programie. Według regulaminu mogą się o to ubiegać najbardziej aktywni jego uczestnicy. Wtedy warunki i zasady ustalane są z każdym zainteresowanym osobno. Przykładem takiej współpracy jest serwis centrumsprzedawcy.pl.

Podsumowując

Jak widzicie zasady działania naszego programu partnerskiego są proste i klarowne. Jeśli ktoś z Was prowadzi działalność gospodarczą i ma założone  konto firmowe w naszym serwisie (lub je założy), to może zacząć zarabiać na każdej usłudze zamówionej z jego polecenia. Tak naprawdę pierwszy model współpracy, w którym wykorzystujecie gotowe linki i bannery nie wymaga zbyt dużej aktywności z Waszej strony. Zachęcamy zatem Was, abyście ściągneli je i sprawdzili jakie będą tego efekty. Może sami miło się zaskoczycie i niebawem przejdziemy na indywidualną formę współpracy. 😉

Źródło zdjęcia głównego: materiały własne