Mamy nową stronę Kontakt. Zobacz, co się zmieniło

Po przeanalizowaniu najczęstszych pytań i problemów, z jakimi zwracacie się do Biura Obsługi Klienta, zaktualizowaliśmy zakładkę “Kontakt” na naszej stronie. Teraz jest bardziej intuicyjna i przejrzysta, dzięki czemu samodzielnie, bez konieczności kontaktu z nami i oczekiwania na połączenie, szybko znajdziecie odpowiedzi na Wasze pytania związane z kwestią funkcjonowania serwisu czy wysyłki paczek.

Co dokładnie się zmieniło?

Pojawiła się wyszukiwarka tematów i problemów, która pozwoli Wam samodzielnie znaleźć odpowiedzi na poszukiwane przez Was pytania. Wystarczy wpisać odpowiednią frazę – wówczas system automatycznie wybierze artykuły przyporządkowane do danej tematyki. Przykładowo, wpisując frazę “przeadresowanie” system przekieruje nas m.in do artykułu “Jak przeadresować przesyłkę?”.

wyszukiwarka

Wprowadziliśmy również możliwość ręcznego wyszukania odpowiedzi na najczęściej zgłaszane problemy, przez kategorie i najpopularniejsze tematy. Merytoryczne zakładki: wycena i pakowanie, zamawianie kuriera, realizacja zamówienia, płatności i faktury, reklamacje, Twoje konto w serwisie, porady i słownik, podobnie jak lista najpopularniejszych tematów, ułatwią znalezienie przydatnych rozwiązań.

kategorie

Jeśli nie wiecie, np. jak zapakować przesyłkę, jaka jest maksymalna wysokość pobrania, jak zamówić kuriera by przyjechał następnego dnia roboczego? To odpowiedzi na te, i szereg innych pytań, znajdziecie w dedykowanych artykułach, które znajdziecie pod konkretnymi kategoriami. W tekstach krok po kroku wyjaśniamy, jak rozwiązać dany problem i jak powinna wyglądać prawidłowa procedura postępowania.

Co więcej, liczba artykułów będzie cały czas przez nas uzupełniana tak, byście mieli pewność, że na każdy problem czy wątpliwość znajdziecie odpowiedź na naszej stronie. Planujemy również rozbudować stronę kontakt o filmy instruktażowe, w których krok po kroku wyjaśnimy wszelkie procedury postępowania i materiały graficzne, które z pewnością ułatwią wyszukanie niezbędnych rozwiązań.

Co zrobić, jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeśli nie znalazłeś rozwiązania danego problemu na stronie, bądź gdy chciałbyś uzyskać więcej szczegółów, w dalszym ciągu możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci odpowiadają na Wasze pytania od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30. Możecie skontaktować się z nimi telefonicznie, dzwoniąc pod numer kontaktowy wyświetlany na dole strony, pod każdą kategorią.

Ponadto istnieje możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta poprzez dedykowany formularz, dostępny pod każdym artykułem. Wystarczy określić tematykę problemu – wybrać odpowiedni zakres z listy “o co chcesz nas zapytać?”, opisać sytuację, opcjonalnie dodać załączniki i uzupełnić podstawowe dane (imię, nazwisko, adres e-mail, ewentualnie numer przesyłki). Nasi konsultanci odpowiedzą na Wasze zgłoszenia najszybciej, jak to możliwe.

formularz

Podsumowanie

Aktualizacja zakładki kontakt ma na celu umożliwienie Wam znalezienia kluczowych informacji samodzielnie, bez konieczności kontaktu z BOK. Teraz sami możecie sprawdzić odpowiedzi na nurtujące Was pytania i wątpliwości związane z funkcjonowaniem serwisu czy wszelkimi kwestiami dotyczącymi wysyłki paczek. Dzięki takiemu rozwiązaniu zaoszczędzicie czas, który do tej pory był poświęcany na próbę kontaktu z nami i oczekiwanie na informacje od konsultantów. Teraz większość odpowiedzi znajdziecie bez naszej pomocy.

Źródło zdjęcia głównego: Depositphotos