W zeszłym tygodniu odbyła się druga edycja organizowanej przez nas konferencji eDelivery. Cieszę się, że udało nam się po raz kolejny stanąć na wysokości zadania i zapewnić jej uczestnikom merytoryczną ucztę. 😉

W tym roku w eDelivery uczestniczyło blisko 200 osób. Wysłuchali oni dwunastu prelekcji oraz panelu dyskusyjnego na temat sprzedaży cross-border. Jako organizatorzy jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu wydarzenia. Z ocen jakie otrzymaliśmy z ankiet wiemy, że uczestnikom także się podobało. Tych z Państwa, których nie było, zapraszam za rok, a tymczasem zachęcam do obejrzenia poszczególnych prezentacji. W tej chwili udostępniliśmy sześć pierwszych filmów oraz nagranie panelu dyskusyjnego. Dostępne są tu oraz tu.

1.Logistyka w e-commerce. Jak robią to e-sklepy w Polsce?
Marta Komar, Brand Manager, Furgonetka

2. “Digital Visitor and Resident” czyli dlaczego w dzisiejszym świecie lepiej podążać za klientem niż pieniędzmi i jak robić to najefektywniej.
Barbara Żbik, Head of Customer Success EMEA, PayU

3. Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji.
Łukasz Wysokiński, Business Development Director OEX E-logistics i Piotr Lewaciuk, Dyrektor Sprzedaży Logistyki OEX E-logistics

4. UberEATS – jak firma technologiczna zmienia rynek food delivery w Polsce.
Krzysztof Radoszewski, Dyrektor Generalny Uber

5. Jak mieć swój udział we wzroście segmentu Cross Border e-Commerce?
Łukasz Turczyński, Global Commercial Director, InPost

6. Jak zoptymalizować logistykę w sklepie, gdy liczba zamówień rośnie?
Artur Halik, Head of Shoper Premium

7. Głos klienta w eCommerce na różnych etapach cyklu zakupowego.
Adrian Gorczyca, Dyrektor eCommerce, AzaGroup

8. Doświadczenia odbiorców w procesie dostawy paczek – wyniki badania NPS.
Michał Perczak, Alternative Channels Sales Development Manager, GLS Poland

9. Szybciej, lepiej, więcej. Sprytne wykorzystanie logistyki do wzrostu biznesu.
Andrzej Świderski, Członek Zarządu Euroflorist Polska

10. Case study: Sprzedaż na Amazon, czyli jak ważna jest obsługa klienta.
Damian Wiszowaty, Gonito